Finder hold til dig

Styrk din ledelse med målrettet dialog i både analoge og digitale rum

Når du har gennemført kurset, Kommunikation som ledelsesværktøj, vil du som koordinator være bevidst om, hvor vigtig kommunikation er i rollen, og forstå de faktorer, som påvirker kommunikationens processer i analoge og digitale rum.

Du vil kunne formidle dine budskaber effektivt og anvende forskellige kommunikationsformer og -kanaler, hvilket vil hjælpe dig med at opnå en konstruktiv dialog med medarbejdere, ledelsen og samarbejdspartnere.

Kurset giver dig værktøjerne til at navigere i komplekse kommunikationssituationer og sikre, at information flyder smidigt i alle retninger. 

Praktisk information

BEMÆRK: Dette kursus er en del af vores Koordinatoruddannelse for ledige. Tryk på knappen herunder for at læse mere og/eller tilmelde dig hele uddannelsen.

Ønsker du at høre mere om vores 3 dages online kursus eller har du brug for hjælp til tilmelding?

Så udfyld kontaktformularen nedenfor, så ringer vi dig op til en uforpligtende snak. 

 

Hvad kan vi hjælpe dig med?