Finder hold til dig
Online kundeservice og -rådgivning (online)
På to dage lærer du at give kunderne en professionel online oplevelse.

Giv kunderne en professionel online oplevelse – bliv skarp i digital kundeservice og rådgivning
Lær, hvordan du kan anvende online services og tjenester, herunder webbaserede fora og netværk til kommunikation med og serviceringen af virksomhedens kunder, leverandører og samarbejdspartnere.
Du vil lære at vejlede og rådgive kunder om produkter og services og sikre, at lovmæssige krav overholdes i relation til elektronisk markedsføring og handel.
For at yde den optimale og integreret service, vil du kunne kommunikere med samt servicere kunderne på både websider, blogs, e-nyhedsbreve, mails og telefonisk, og du vil være i stand til at vurdere, hvornår en personlig face-to-face rådgivning vil være en fordel at benytte.
Praktisk information
Priser & AMU-mål
Priser er gældende pr. 1.1.2025.
Hvis du er berettiget til AMU tilskud er prisen 428 kr.
Hvis du er i arbejde og har en videregående uddannelse, kan du desværre ikke få tilskud til uddannelsen. Din pris er 1459,48 kr.
47189 Online kundeservice og rådgivning
Varighed: 2 dage
Uddannelsen er underlagt den til enhver tid gældende AMU-lovgivning samt Bekendtgørelse af lov om godtgørelse og tilskud ved deltagelse i erhvervsrettet voksen- og efteruddannelse.
Kontakt os på tlf. 70 60 65 00, hvis du er i tvivl om din pris.
Skal jeg op til en eksamen?
Hvem kan tage dette kursus?
Hos DEKRA er alle velkomne. Dette kursus er både til dig der er ledig og dig, som er i arbejde. Kurset er online og varer 2 dage, hvilket gør at du kan tage det uanset hvor du bor henne.
BEMÆRK: Dette kursus er en del af vores Koordinatoruddannelse for ledige. Tryk på knappen herunder for at læse mere og/eller tilmelde dig hele uddannelsen.
Ønsker du at høre mere om vores 3 dages online kursus eller har du brug for hjælp til tilmelding?
Så udfyld kontaktformularen nedenfor, så ringer vi dig op til en uforpligtende snak.