Finder hold til dig

Giv kunderne en professionel online oplevelse – bliv skarp i digital kundeservice og rådgivning

Lær, hvordan du kan anvende online services og tjenester, herunder webbaserede fora og netværk til kommunikation med og serviceringen af virksomhedens kunder, leverandører og samarbejdspartnere.  

Du vil lære at vejlede og rådgive kunder om produkter og services og sikre, at lovmæssige krav overholdes i relation til elektronisk markedsføring og handel. 

For at yde den optimale og integreret service, vil du kunne kommunikere med samt servicere kunderne på både websider, blogs, e-nyhedsbreve, mails og telefonisk, og du vil være i stand til at vurdere, hvornår en personlig face-to-face rådgivning vil være en fordel at benytte.  

Praktisk information

BEMÆRK: Dette kursus er en del af vores Koordinatoruddannelse for ledige. Tryk på knappen herunder for at læse mere og/eller tilmelde dig hele uddannelsen.

Ønsker du at høre mere om vores 3 dages online kursus eller har du brug for hjælp til tilmelding?

Så udfyld kontaktformularen nedenfor, så ringer vi dig op til en uforpligtende snak. 

 

Hvad kan vi hjælpe dig med?